Powered By Blogger

tisdag 28 augusti 2012

Morgonträning

06.40 stod jag redo i TRX-banden på FRISK. Det var första gången jag besökte detta gym, och jag måste säga: jäklar vad fint det är! Fräscht som tusan.

Passet var grymt bra och dessutom fruktansvärt tufft. Att pumpa enarms-bicepscurls och ligga i sidoplanka i ottan är ingen lek ska ni veta. Instruktörens kropp såg för övrigt ut att vara mejslad i granit, så nog fasen bör denna träningsform vara effektiv:-)

En mycket skön start på dagen, men nu får TRX-banden vila ett par dagar. Mina knän är inte överlyckliga över alla knäböj och utfall och jag måste nog boka en tid hos sjukgymnasten för en rundsmörjning..

Bjuder på en bild på mig efter avslutat träningspass. Jag ser galet sur ut. Jag lovar att jag var glad. Men väääääldigt trött!

2 kommentarer:

  1. Marta tipsade mig om att jag fick ett gott omdömme här! Tack. =)

    Snyggt jobbat med repen =) Välkommen tillbaks så hänger lite mer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ett grymt bra pass Björn! Jag kommer gärna tillbaka och kör igen!

      Radera